سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در پناه آسمون
قالب وبلاگ

بسم الله


« امام خمینی(ره)، امام امت ما، حرکتی تاسیس کرده است که این حرکت در تاریخ می ماند و با وجود او رابطه ندارد؛ حتی اگر خدایی ناکرده او وفات پیدا کند باز هم حرکت او نه فقط در ایران بلکه در بین همه محرومین و مستضعفین دنیا رسوخ پیدا کرده است. ابرقدرتها را به لرزه انداخته است. یک حرکت اسلامی که شعار " لا شرقیه و لا غربیه" می دهد. تنها انقلابی که در دنیا شعار "لا شرقیه و لا غربیه" را مطرح می کند، انقلاب مقدس اسلامی ماست و اولین و بزرگترین رهبری که جرات می کند و شجاعت دارد که در میان دو ابرقدرت بایستد و با هر دو بجنگد و این شعار مقدس را مطرح کند "امام خمینی" است.»

"سردار شهید دکتر مصطفی چمران"

کاش امروز امام و دکتر چمران بودند و می دیدند که انقلاب اسلامی ما به قلب ها رسوخ کرده و همان طور که امام فرمودند: «می خواهیم انقلابمان را صادر کنیم؛ نمی خواهیم با شمشیر باشد، بلکه می خواهیم با تبلیغ باشد.»انقلابمون به ملل اسلامی صادر شد و ان شاء الله در آینده نزدیک این حرکت ملتهای دیگر را هم به هوش می آورد. و به قول امام روح الله؛ بواسطه این نهضت داغ دیگری بر دل آمریکا و وابستگانش گمارده می شود. هر چند که این مزدوران این حقیقت را انکار می کنند اما مسلما این سیلی که ابر قدرتها از ایران خوردند تا به حال از هیچ نظام و نهضتی نوش جان نکرده بودند.   گوارای وجودشان باد...!!!

 

پ.ن: امام خامنه ای :«انقلاب یک حقیقت همیشه جاوید است ، انقلاب پرچم عدالت و آزادی و استقلال و عزت است ، انقلاب پرچم اسلام است، چنین چیزی هرگز کهنه نمیشود.»


[ چهارشنبه 89/12/11 ] [ 10:19 عصر ] [ آسمان ] [ نظر ]

بسم الله

به دعوت خواهرم فرزند خاک به موج وبلاگ بسیج و بسیجی واقعی دعوت شدم.

5 آذر ماه روز بسیج مستضعفین، روزی که اماممان آن را برای ما به ودیعه گذاشت.

بسیج یادگار زنان و مردانی است که انقلاب را آفریدند تا در زیر قدمهای استکبار له نشوند.
بسیج یادگار کسانی است که سالها پیش در جبهه های جنگ و جهاد جان فشانی کردند و در مقابل امام و رهبرشان روسفید شدند.
بسیج ریشه در دلهایی دارد که برای دین و مذهب می تپید و قدمهای استواری که برای رسیدن به حق و حقیقت برداشته میشود.
.
.
.
و امروز کسانی خود را پرچم دار این مکتب میدانند باید یادگار گذشتگان خویش را بر سر چشم نهند و مصممتر از آنها به گسترش بسیج و بسیجی وار بودن بپردازند و از بسیج و بسیجی تنها نام و نشانی را یدک نکشند چراکه موجب خدشه به پیکره انقلاب و اسلام شده و آنها را زیر سوال می برد و راه را برای دشمنان اسلام باز می کندو امروز بسیجی باید هوشیارتر و با بصیرتی بیش از گذشته عمل کند چراکه دامنه تبلیغات علیه اسلام در داخل و خارج گسترش یافته و مبارزه با دشمنان نیازمند دیدگاهی باز و فکری خلاق و روحیه ای معنوی است.
بسیجی باید بسیج را مکتبی برای والا شدن و صعود به سوی حق بداند تا از این طریق خودو جامعه خود را به بالاها بکشاند نه اینکه از نام بسیج به عنوان دری برای باز شدن راهها به آرامش و راحتی سوءاستفاده کند و از این راه جامعه را نسبت به بسیج و نشانهای آن بدبین کند.. .
.
.
در آخر «بسیج لشگر مخلص خداست و بسیجیان رزمنده های پاکبازی هستند که شبها در فراق مولایشان نجوا می کنند و روز در جهادی حضور دارند که یک روز در برابر هجوم نظام سلطه ایستادگی کرده و اینک در برار تهاجم فرهنگی اش خاکریز زده است.»

 

پ.ن: بسیج زندگی است و بسیجی اکسیژن آن... .

ان شاء الله دوستان دیگر نیز در این طرح شرکت کنند...دعوت میکنم از دوستانم : حمیده بالایی و محمد حسین صادقی و عطر ریحان


[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 11:55 عصر ] [ آسمان ] [ نظر ]

بسم الله
زمان به نام شهیدان ما رقم خوردست
دریغ، کز صفشان، نام ما قلم خوردست
گزافه نیست بگوییم در غم آنان
که آسمان و زمین نظمشان به هم خوردست
نمرده اند پدر! جامه سیاه مپوش
خدا به جان شهیدان ما قسم خوردست.
.
.
.
و هنوز مادران یوسف گم کرده به بازار نمی روند...

 

 

پ.ن: چند شب پیش دلم هوای کربلای ایران رو کرده بود...تا اینکه امروز پیکر پاک شهدای گمنام رو اوردن...دلم یه کم اروم گرفت... .
پ.ن: پرسیدی بعد از شما ما چه کردیم؟ جوابت دادم هیچ...ار حرمت آلاله ها نوشتیم در حالی که پایمان روی لاله ها بود... .
پ.ن:Message of Holy Quran ... پیام های قرآن به 20 زبان دنیا .... پیام های قرآن را جهانی کنیم...با فرستادن ادرس این سایت به دوستانمون در نشر قرآن و پیام های آن نقشی داشته باشیم.... .

 


[ دوشنبه 89/7/12 ] [ 3:18 عصر ] [ آسمان ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 174881