سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در پناه آسمون
قالب وبلاگ

بسم رب الشهداء

چنان زندگی کن که از رفتن وحشت نداشته باشی.
آنان که به هزار دلیل زندگی می کنند، نمی توانند به یک دلیل بمیرند و آنان که به یک دلیل زندگی میکنند با همان یک دلیل نیز می میرند.
بعد از یک عمر گناه، حال باید در یک آزمایش الهی آماده سفر مرگ بشوی، بعد از یک عمر معصیت، حال باید افسوس آن یک عمر خطاها را بخوری. بعد از یک عمر خنده، حال باید نشست و بر یک عمر اشتباه رفتن و نفهمیدن گریست. دیگر جای خنده نیست.
بعد از یک عمر حساب نکردن، حال باید حساب پس داد: حاسبوا قبل ان تحاسبوا. دیگر چاره ای جز گریه، گریه به حال خویش و افسوس بر گذشته هایی که هرگز به عقب برنمی گردد.

خواهرم! حجاب تو سنگری چون خون من است، می دانم بالاتر از آن هستی که سفارش به پوشش و حجاب تو می کنم ولی بدان که تفنگی که در دست من است چادری است که بر سر توست اگر میل به سلاحم داری چادرت را سلاحم بدان.

برادرم! زندگی چند صباحی بیش نیست، نیامده می گذرد، آنچنان سریع می گذرد که رود به دریا می پیوندد.

چنان زندگی کن که فرداها برای رفتنت وحشتی نداشته باشی.

خدایا! گناهکارم! خطا از من است می دانم همیشه مغلوب نفسم شده ام.

خدایا! از من درگذر که جز گذشت تو منزلگاه من جز دوزخ چیزی نیست.

خدایا! ای مهربانترین مهربان ها! ای عزیزترین عزیزانم! ای زیباترین زیبارویان در نزدم! ای پاکترین پاکان! ای نویددهنده برپاکننده!
ای همیشه زنده! ای میراننده! ای سریع الرضا! ای کاشف البلاء! ای گذرنده! به هر نحوی می خواهی مرا بکشی، بکش. به هر گونه می خواهی مرا ببر، اگر یک بار به مرگم راضی نیستس هر بار مرا بکشی، زنده ام کن باز مرا بکش، حاضرم، راضیم فقط یک چیز از تو می خواهم ای عزیز! از من بگذر.


[ چهارشنبه 89/5/27 ] [ 10:56 عصر ] [ آسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 175208